مهلت ثبت نام در چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز تا بیستم اسفند ماه تمدید شد

نمیدن پرودگار یعنی توجه کردن و میل نمودن به سوی خدا

اسلایدر

مهلت ثبت نام در چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز تا بیستم اسفند ماه تمدید شد


گروه فضای مجازی: رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت نام چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۲۳۰۰ وبلاگ به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است.

نشست چهارم وبلاگ

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‎الاسلام محمد کریمی، رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری امروز، ۲۰ دی‌ماه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به برگزاری چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز به میزبانی چهارمحال و بختیاری، افزود: امسال تاکنون ۲۳۰۰ وبلاگ در سایتwww.chb-namaz.ir  ثبت نام شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نوبت اول درحد مطلوب است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام به مدت دو ماه تا ۲۰ اسفندماه تمدید شده است، درخواست مکرر دانش آموزان و دانشجویان را علت تمدید زمان ثبت نام دانست و گفت: از ۱۶اسفندماه آثار ارسالی توسط هیات داوران به مدت یک ماه مورد بررسی قرار می‎گیرد و آثار برگزیده انتخاب می‎شوند.

کریمی اظهار کرد: امسال نیز مانند سال گذشته کمیته علمی زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی است اما به علت اینکه سال گذشته در حوزه داوری اختلاف سلیقه وجودداشت امسال با هماهنگی این کمیته علمی، گروه تبیان داوری مسابقه را عهده‎دار است.

دبیر چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ‎نویسی نماز گفت: وبلاگ‎های برگزیده سال‏های گذشته نیز می‏توانند در این دوره شرکت کنند به شرطی که حداقل ۵۰ درصد اثر تغیر یابد.

کریمی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در اطلاع رسانی جامعه، خاطرنشان کرد: می‌طلبد اصحابه رسانه و مطبوعات با کمیته‌های مربوطه بویژه در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی فرهنگی، تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی این مسابقه جوانان هستند افزود: هیچ تفاوتی بین ثبت نام عمومی و دانشجویی وجود ندارد و این دو نوع ثبت نام در راستای برنامه‎ریزی جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی لحاظ شده است.

به گفت وی، در مسابقه وبلاگ نویسی سال گذشته ۴۵۰۰ به مرحله داوری رسیدند که از بین آن ۱۱۰ اثر برگزیده انتخاب شد.

 

 منبع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: مسابقه, وبلاگ, نماز,
نویسنده : منا هادوی
تاریخ : یک شنبه 21 دی 1393
زمان : 12:25


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

مترجم سایت